Sitges convoca el conjunt de la professió de la comunicació en una triple cita

Daniel Soriano,

Sitges convoca el conjunt de la professió de la comunicació en una triple cita


Avui durant la presentació de l’aliança, el regidor de Promoció Econòmica, Guillem Escolà, ha destacat l’aposta del municipi per atraure produccions, rodatges i el conjunt de la professió. Escolà ha destacat el salt i el creixement registrat pel municipi com a destinació de rodatges audiovisuals: l’any passat se’n van realitzar 198, un 23% més que l’exercici anterior. Guillem Escolà ha destacat que Sitges “està esdevenint una de les referències del món audiovisual del sud d’Europa”, gràcies a l’atracció de rodatges, l’organització d’esdeveniments (com els Festivals de Cinema i el Sitges Next, a més de la Nit de la Comunicació) i el projecte per convertir la fàbrica de Vallcarca en un hub audiovisual i tecnològic, que atregui productores, companyies i estudis universitaris del sector. 


Per la seva part, Xavier Duran, ha presentat la vuitena edició el Sitges Next, que enguany té la intel·ligència artificial i els seus efectes en la comunicació i la professió com un dels eixos dels diàlegs i ponències. Duran ha subratllat que “el Next, en tant que festival d’innovació en comunicació i creativitat, és molt estratègic des de molts àmbits: els professionals i els estudiants tenen accés a uns ponents que difícilment els pots trobar en altres lloc”. El Sitges Next se celebra al Casino Prado amb entrada lliure als professionals. Cal reserva prèvia en aquesta pàgina . El festival presenta en sessions de matí i tarda, els dies 7 i 8, fins a 25 ponències, estructurades en diàlegs, xerrades i presentacions de casos. 

El programa inclou professionals amb notable projecció internacional com Ferran López, Enric Soldevila, Joakim Borgström, Anna Roca o Beatriz Martín. El Sitges Next 2023 també inclou enguany l’espai Más Mujeres Creativas en Sitges Next, fruit de l’aliança amb aquesta plataforma, que té com a objectiu establir un cartell paritari. L’espai presenta Next at Next, un format on tres creatives de reconegudes trajectòria (Eva Conesa, Eva García i Emma Pueyo) presenten tres talents en projecció (Maria Agúndez, Belén Hijonar i Maria Cabré, respectivament).

Aprofitant la celebració del Sitges Next, el mateix Teatre del Prado acull el dia 8 els Premis Impacte i la celebració de la Nit de la Comunicació, convocades pel Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i el mateix Ajuntament. Carles Ortet, director de l’esdeveniment, ha presentat la doble cita i ha ressaltat que “serà el punt de trobada que el conjunt de la professió estava esperant”.

La gala dels Impacte, presentada per Arturo Valls, està plantejada com un espectacle on es donaran la mà el reconeixement a campanyes i trajectòries, amb la reivindicació del sector, amb l’objectiu que Catalunya torni a ser puntera en aquest àmbit. L’acte compta amb la col·laboració activa de la Generalitat de Catalunya.

Als Premis Impacte hi opten més 200 campanyes, valorades per una desena de jurats diferents. Els guanyadors es coneixeran a la mateixa nit

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies